Què en resta dels terrenys de l’antiga fàbrica de Majorica? Quina és la seva situació urbanística? Que s’hi farà una vegada s’hagi aprovat el Pla General? Hem volgut resoldre aquestes…
“Estar a favor de la Via verda no ha de voler dir estar en contra del tren”
Miquel Perelló, delegat d’Interior, i regidor del PI diu: “La Via verda és molt utilitzada, la gent n’està contenta i nosaltres trobam que fa un bon servei.” Diu que aquest tipus de vies són positives: “Són interessants tant pels residents com pels turistes. De fet, duen un turisme conscienciat amb el medi ambient.” I troba que s’han de potenciar: “Molts de camins poden ser rutes de passeig, per caminar, córrer o anar en bicicleta, si estan correctament senyalitzats i adequats. N’hem de potenciar aquest ús”. Però també té clar que: “Estar a favor de la Via verda no ha de voler dir estar en contra del tren. La prioritat, per jo, en aquesta via, és el tren. I el fet que ara la Via verda s’utilitzi, no ha de suposar cap tipus de retard per a completar el projecte de dur el tren fins a Artà”. De la possibilitat que convisquin les dues coses, diu: “Podria ser una opció vàlida sempre que es complissin les normatives de seguretat”