Skip to content

NOTÍCIA

Andrea de Blas Trio, amb el manacorí Joan Pedrajas a la formació, nominat al millor disc de jazz als premis Enderrock

PUBLICITAT

Fa quatre anys que Andrea de Blas Trio va començar a caminar i enguany han tret el seu primer disc. Andrea de Blas: millor disc de jazz als premis enderrock. La mateixa Andrea de Blas hi posa la veu i també el piano; Roger Castells toca la bateria; i el manacorí Joan Pedrajas n’és baixista i contrabaixista. De fet, Pedrajas és també l’autor d’una peça instrumental del disc, “Mirall”. Les cançons amb lletra del disc són interpretades en anglès i espanyol.

Joan Pedrajas estudia el grau superior de jazz al Liceu de Barcelona. De fet, va ser en aquest entorn on els tres components del grup es varen conèixer i varen donar forma al conjunt, que s’ha mantengut estable des de la seva formació.

Durant aquests dies les votacions estan obertes a tots els amants de la música perquè hi puguin dir la seva. Hi podeu accedir a través d’aquest enllaç.

Back To Top
Search