Can Lliro ja ha posat a la venda les entrades del gran concert-festa que preparen per celebrar els quaranta anys de l’obertura de l’emblemàtic cafè amb estrella de Manacor. Ja fa mesos que els mitjans parlam de l’efemèride i que hem repassat com ha estat la història d’aquestes quatre dècades de vida, després de la reconversió del forn de Can Lliro en el cafè que coneixem avui. La diva lloritana és una de les autèntiques atraccions de la música independent en català en aquest moment i la seva col·laboració amb Fades a Mon cheri go home és un dels hits del moment, que, a més, promet esdevenir la cançó de l’estiu.
Completen el cartell Astrio, Ortiga, Fonki Cheff i Maadrassoo. Hi haurà també espai per a la quota manacorina, una quota d’alta volada, amb Reïna i els Ranxera Takeshi, el grup que s’ha format a posta per participar en aquest concert i que ja ha començat a fer les seves primeres passes per no ser només flor d’un dia.
El concert serà el pròxim dia 28 de juny a un lloc que ja es comença a saber, i que se sap que serà exterior, però que encara no es pot dir. Qualcú l’endevina? Les entrades es poden comprar a Ticketib.com.



