Skip to content

NOTÍCIA

Amb sacrifici i patiment… però el Manacor torna a ser líder de Tercera

PUBLICITAT

Partit molt disputat entre els dos equips, el CE Manacor d’Aguado i el Binissalem, en un partit on les ocasions varen ser esccassíssimes. Tot i això, el Manacor va portar el pes del partit i va treure petroli d’un dels seus pocs xuts entre els tres pals de la porteria defensada per Nicolás Fernández. Cap a la mitja hora de joc, Sergi Frau, fidel a la seva cita amb el gol —tres titularitats, quatre gols—, després d’una gran jugada de tiralínies, posava el seu equip per davant amb l’1-0, un gol que a la postra seria definitiu per al devenir del partit. Amb aquest resultat s’arribà al descans.

La segona part, amb el marcador mínim, el Binissalem s’ho va creure i va cercar l’empat amb més insistència, davant un Manacor molt espès en atac. Sort que al darrere la línia defensiva va ser del millor del partit, comandada pel Kàiser Vecina i el capità Chato, ben secundats per Lluís Ballester i un espectacular Marcos Alarcón, que sens dubte va ser el millor del seu equip i del partit. En definitiva, el CE Manacor va acabar demanant l’hora però sense passar angúnies en defensa, on el millor va ser el resultat per a un Manacor que recupera el lideratge i continua superant registres.

Aquesta setmana vinent els manacorins tendran un duel compromès i a més, lluny de Na Capellera. La visita al camp del Mercadal, a Menorca, és una de les més complicades de les que fins ara s’hauran fet. Els menorquins són quarts a la taula i s’han mostrat fins ara molt sòlids en defensa. Han fet pocs gols, però també n’han encaixat molt pocs, de fet, són l’equip menys golejat de la categoria.

Back To Top
Search