Skip to content

NOTÍCIA

Catorzè Campus Judo amb Família del Renshinkan

PUBLICITAT

Els esportistes d’aquest club emblemàtic van gaudir una vegada més dels tres dies de durada del Campus Judo amb Família que reuneix adults i infants anualment a Cala Rajada. L’stage promocionat per la delegació d’Esports de l’Ajuntament de Capdepera, va tenir una inscripció de 85 esportistes venguts de tota la comarca que van participar a les 4 jornades hagudes per a l’ocasió. Divendres tarda, dissabte matí i tarda i diumenge matí.

Amb una sincronitzada organització per part del Judo Renshinkan, la gran diversitat d’activitats va ser el plat principal d’aquest campus: judo, excursions, platja, piscina, karaoke, estudi d’un idioma – enguany ha estat el romanès, sopar a la fresca… Però sens dubte el més emocionant de l’esdeveniment va ser el festival de final de curs, que es va dur a terme al carrer davant de l’acadèmia Renshinkan de Cala Rajada. Tots els pares i acompanyants van ser-hi presents i també van participar en l’activitat judo amb família, allà on els infants ensenyen judo als seus pares.

Un cop finalitzada la festa, tots els participants van poder degustar un tros de pastís a càrrec del judoka Pep Lluís, director del Forn Can Paco de sa Pobla.

Back To Top
Search