Jaume Brunet Fuster tanca el cicle discogràfic “Volums”amb la publicació dels quatre EPs al llarg del 2025, un projecte que ha avançat per capítols i que ara queda complet en la seva versió editada. El recorregut s’ha publicat en quatre entregues: Volum 1 (30/06/2025), Volum 2 (19/08/2025), Volum 3 (01/10/2025) i Volum 4 (30/12/2025).
Tots els temes estan composts i produïts per Brunet i enregistrats, mesclats i masteritzats per Jaume Gelabert a Tramuntana Estudis a Consell. Com el músic assenyala, tots els instruments són virtuals i l’única font analògica és la veu. L’artista explica que es tracta d’un projecte que sorgeix de la proposta musical neix “de la por a l’abandonament i es desenvolupa explorant la identitat, la vulnerabilitat i la sostenibilitat emocional”.
Algunes de les cançons també formen part del seu espectacle musical i teatral Agenèsia, estrenant tot just fa uns mesos amb Salvador Miralles Roman a la dramatúrgia i direcció, on s’aborda la diferència, la diversitat funcional – física i cognitiva, però també emocional -, l’autoacceptació i la gestió emocional.
Amb el cicle ja tancat, Brunet inicia una nova etapa: els concerts de presentació del disc Jaume Brunet Fuster, que integra el material dels quatre volums en format directe durant el 2026. El pròxim concert serà dia 14 de març a Ca’s Retratista, a Montuïri i dia 26 del mateix mes a la Sala La Fornal de Manacor.
Podeu escoltar els quatre volums aquí




