Skip to content

NOTÍCIA

La família del Bàsquet Manacor diu adeu a un entrenador i una persona extraordinària, en Mateu Cortés

PUBLICITAT

Bàsquet Manacor

La família del Club Bàsquet Manacor vol aprofitar aquest espai per enviar el més sincer condol a la família del nostre estimat Mateu Cortès Brunet qui ens va deixar el passat 17 de març.

En Mateu Cortès és una figura imprescindible en la història del bàsquet manacorí i va dedicar gran part de la seva vida al bàsquet, primer com a jugador i anys més tard com a entrenador, dedicant-se en cos i ànima a la formació i a l’educació de centenars de jugadors i jugadores. També fou una persona clau en el creixement del bàsquet manacorí ja fos exercint les tasques de directiu com les tasques de delegat d’equip o de camp.

En Mateu Cortès serà sempre una persona molt recordada i estimada per a totes les persones del bàsquet manacorí i del bàsquet de les nostres illes. El seu tarannà tranquil i positiu, la seva paciència a l’hora d’ensenyar i transmetre i el seu seny i la seva experiència han deixat una gran empremta en totes aquelles persones que han tingut la sort i el plaer de compartir temporades, vivències i moments amb ell.

En Mateu ha partit quan ningú no ho esperava, deixant un gran buit al seu voltant i emportant-se amb ell una part de la història i de l’essència del nostre club.

El seu record i el seu llegat perdurarà sempre amb nosaltres i farem el possible per tal que en Mateu, des de dalt del cel, es senti orgullós i feliç de veure que el seu estimat club continua educant i formant els joves i les joves esportistes des de l’estima, l’afecte i la confiança tal com feia ell.

Mateu, t’hem de dir adeu molt abans del que ningú hagués esperat i ens costarà molt arribar a La Salle i no veure’t a la pista amb la teva jaqueta blava amb l’escut del nostre club al pit, serà complicat no comptar amb les teves encertades opinions a les reunions d’entrenadors i entrenadores i serà estrany no tornar-te a veure dret a la banqueta dirigint els teus al·lots, però malgrat que ja no hi seràs físicament, el teu record i el teu esperit sempre estaran presents a la pista de La Salle.

Gràcies per una vida dedicada al bàsquet, a la formació i a fer millors les persones que t’enrevoltaven.

Back To Top
Search