Skip to content

NOTÍCIA

La plaga dels quads arriba a Cala Morlanda

PUBLICITAT

Un participant anònim d’un popular grup de Facebook de la comarca manacorina ha compartit aquesta imatge amb el missatge “Els capcuadrats ja és volen fer seu cala Morlanda, si no vaig errat, aquí no es pot aparcar, però els hi és igual”.
El cert és que la raó li vessa, estan mal aparcats. Aquests vehicles que ens fan vessa, ens molesten, ens desconcerten i ens enrabien però, en aquest precís espai que mostra la imatge no cometen d’altra il·legalitat que aquesta: estar estacionats on no toca.
El Reglament municipal que regula la circulació de vehicles de motor dins dels espais naturals del terme de Manacor, aprovat l’any 2022 se cenyeix precisament les seves restriccions als espais naturals on no està permesa la pràctica esportiva amb vehicles motoritzats ni la realització d’itineraris turístics amb aquests vehicles. De fet, el règim sancionador estableix que les infraccions lleus es castigaran amb una multa de 100€; les greus, amb una multa de 200€; i les molt greus, amb una multa de 500€.
Dins o fora d’aquesta normativa, l’Ajuntament haurà de controlar que aquests estacionaments no es converteixin en norma i multar a tot aquell que no aparqui com toca.

Back To Top
Search