Skip to content

NOTÍCIA

L’aigua fa estralls a la vorera de mar manacorina

PUBLICITAT

Molta precaució. Això és el que ha de tenir la població de la vorera de mar manacorina durant aquestes hores. Amb uns acumulats superiors als 70 litres per metre quadrat, les imatges que van arribant de cala Mandia, de Portocristo o de Son Fortesa mostren la magnitud de la ploguda. Al camí de la Marineta l’aigua també s’ha apoderat de la carretera.

Sembla que l’episodi de pluja encara no ha acabat i que els models mostren la formació d’una nova tempesta dins la mar que es podria tornar a aproximar cap a la costa.

A Manacor les sirenes dels serveis d’emergències, tant de policia com de bombers i ambulàncies són una constant. A Manacor nucli s’ha registrat un acumulat fins ara de 43 litres. Tot sembla indicar que a la costa els problemes d’inundacions han vengut més per la intensitat brutal de la pluja que no pels litres que han caigut. Continuarem informant de les conseqüències i l’evolució de la dana Alice al llevant mallorquí.

Back To Top
Search