Majorica ha fet públic avui el nomenament com a nova directora general executiva d’Isabelle Aberman, que es converteix així en la primera dona a liderar la companyia. Aberman va assumir el càrrec oficialment el passat 1 d’octubre, segons ha informat Majorica en un comunicat avui dimecres, en el qual ha ressaltat la seva trajectòria professional, amb més de dues dècades d’experiència en el sector del retail i de la moda. La nova directora havia fet feina fins ara a la companyia inquera Camper. De fet, ella mateixa publicava aquests dies al seu compte de LinkedIn: “Després de 25 anys a Camper arriba el moment de tancar un capítol important de la meva vida professional i personal. Camper ha estat molt més que una empresa, ha estat una escola, una família i un viatge apassionant que m’ha format com a professional i com a persona. Estic profundament agraïda a tots els meus companys i companyes, als equips amb què he fet feina arreu del món i a totes les persones que m’han acompanyat en aquest recorregut”.
La seva incorporació a Majorica coincideix amb la celebració del 135è aniversari de la companyia i, segons han destacat, també amb l’avanç cap a una nova etapa de creixement, basada en la projecció del llegat de la marca manacorina i en l’enfortiment de la seva presència als mercats actuals. Aberman s’incorpora al càrrec en substitució de Jean-Christophe Queyroux, que exercia de conseller delegat des del juny de 2024.
Per al director d’inversions per a l’Estat espanyol d’Abordador Capital, David Avilés, aquest nomenament representa una nova etapa per a Majorica, centrada a construir des de la seva història i a projectar amb una visió de futur. «Isabelle aporta una mirada estratègica, amb sensibilitat envers la marca i capacitat d’execució, que serà clau en aquesta fase», ha afegit Avilés.
Amb aquest canvi de direcció, la marca cerca refermar el seu posicionament tant al mercat nacional com a l’internacional. Per la seva banda, la nova CEO assumeix el repte amb l’objectiu d’impulsar una evolució coherent, enfortir l’experiència del client i posar en valor el talent intern que forma part de la companyia.
Segons explica la revista Forbes, Aberman “ha liderat amb èxit processos d’expansió global en la seva etapa a Camper, i ha consolidat la marca en més de 20 països i l’ha posicionada com a referent de disseny contemporani”.