A l’entorn de les 11h d’avui dematí han estat localitzades les restes d’un cos en avançat estat de descomposició a la manacorina localitat costanera de Cala Murada. Han estat un grup de banyistes els que haurien trobat les restes, i han esperat l’arribada dels socorristes per donar-ne avís. Els mateixos socorristes han confirmat que es tractava d’un cos humà i s’ha donat avís als equips de rescat, que han recuperat el cadàver de dins l’aigua.
Al cos li faltaven diverses extremitat i el cap, i presentava un estat de descomposicíó, un fet que en dificultara la possible identificació. Les primeres hipòtesis apunten que podria pertànyer a una persona migrant desapareguda després del naufragi d’una pastera en aigües pròximes a Mallorca.
Fins a la zona s’hi han desplaçat agents de la Policia Local i de la Policia Nacional, inclosos membres de la Policia Científica i de la Unitat d’Homicidis, que s’han fet càrrec de la investigació. A causa de l’estat del cos, no és possible prendre’n empremtes dactilars, per la qual cosa es faran proves d’ADN per intentar determinar-ne la identitat i confirmar si està relacionat amb alguna de les embarcacions d’immigrants desaparegudes en aigües de l’arxipèlag.