Contes, música, ball, refresc, sorteigs… Però sobretot vincle i gratitud. Això és el que trobarà tothom qui acudesqui a la «Trobada especial de comiat de la botiga de S’Altra Senalla». L’esdeveniment tendrà lloc el dissabte dia 4 d’octubre entre les 17 i les 21h, al patí de la botiga, als peus de la Torre del Palau. «Després de molts d’anys compartint projectes, il·lusions i compromís amb el comerç just, arriba el moment de dir fins aviat a la nostra botiga del Casal de la Pau de Manacor», diuen des de l’entitat.
Les persones que hi acudexquin i que hi facin una compra a partir de 10 euros, participaran en el sorteig de lots de productes de comerç just. Els guanyadors de la rifa es donaran a conèixer el mateix dia 4 d’octubre.
«Vine, participa i ajuda’ns a tancar aquesta etapa amb alegria, emocions i sobretot, fent poble i comunitat!», insisteixen des del Casal de la Pau, alhora que recorden que «cada petit gest en el comerç just deixa una petjada gran al món».
L’acte compta amb el suport d’Equitables i de la Direcció General de Cooperació i Immigració.
Casal de la Pau – S’Altra Senalla va anunciar fa pocs mesos el tancament de la botiga després de gairebé trenta anys d’activitat ininterrompuda. La botiga tanca, però l’entitat continuarà ben viva amb tallers i activitats de divulgació i conscienciació dels beneficis del comerç just.




