Skip to content

“Cream estratègies de comunicació i difonem i cream continguts perquè els nostres clients venguin més”

Els manacorins més perspicaços ja saben que Manacor té qualque similitud amb Times Square. A sa Bassa hi ha una pantalla que, d’alguna manera ens remet als neons novaiorquesos. És Sa Pantalla de sa Bassa. Els seus impulsors ara fa quatre anys varen ser Miquel Sansó i Adrià Barceló, els socis de 24pm. Des de fa alguns mesos, 24pm i Cent per Cent col·laboren amb la inserció d’informacions setmanals a la popular pantalla.

Però què és 24pm? Per començar, una empresa, una comunitat de bésn formada per dos manacorins que es conegueren estudiant publicitat i relacions públiques a Vic. Adrià Barceló va fer feina dos anys a una agència de comunicació de Barcelona, on s’especialitzà en el món de la moda. Miquel Sansó tornà directament a Manacor. Aquí nasqué 24pm, una empresa que es dedica al màrqueting on-line i a l’assessorament en aquest camp. “Hi ha molta de gent que comença negocis i que necessita una imatge corporativa, logotips, materials, imatges per difondre a les xarxes socials, a les pàgines web…”. De fet, expliquen, “tot pot servir també per al món offline, però ells estan centrats sobretot en les campanyes online. “Cream estratègies de comunicació, cream continguts i els difonem perquè els nostres clients venguin més”, mentre recalquen que “nosaltres podem oferir una anàlisi molt detallada del resultat d’una campanya, del seu impacte, a quanta de gent arriba, quanta de gent respon a un anunci, cosa que no poden fer els mitjans de paper, dels quals només podem conèixer el tiratge, però no el seu impacte real”.

Sansó i Barceló assessoren els seus clients: “Els deim el que els convé més fer, i som nosaltres mateixos els que els feim també la feina de comunity managers a les xarxes socials, però també som nosaltres els qui generam els continguts, si així ens ho demanen: fotos, vídeos, pàgines web, vídeos corporatius, textos, adaptació de blogs…”, és a dir que, “el comunity management és només una part de la nostra feina”, en la qual tenen com a principals clients els del mercat gastronòmic d’arreu de Mallorca i també el sector de la moda.

“Sovint trobam clients que tenen fotografies i vídeos molt bons però no els saben fer arribar al seu client potencial”. I aquí és on comença també la feina de 24pm: “Internet et permet segmental molt bé i si vols difondre el producte d’una botiga de roba de dona de Manacor pots decidir que aquell anunci arribi a dones d’entre 23 i 35 anys interessades en moda que visquin a Manacor, per exemple”.

La mare dels ous és Facebook, hi hi ha quasi tothom. A Manacor més de 20.000 persones tenen un compte d’aquesta xarxa social. Però també Google Business o Instagram pugen amb força. Comercialment, admeten que Twitter no és tan potent, tot i que també el manegen.

Pel que fa als canvis en els algorismes de Facebook, que presumptament perjudica les pàgines si no són de pagament, expliquen que el que “realment penalitza Facebook és que el teu contingut no sigui atractiu per a l’usuari, i això et passarà si no coneixes bé els teus clients.”. Si els voleu conèixer: www.24pm.es

Back To Top
Search