Skip to content

NOTÍCIA

La Banda de Música actuarà aquest cap de setmana sota la direcció d’Òscar Navarro

PUBLICITAT

Dia 30 de març l’Auditori de Manacor acollirà un nou concert de la Banda de Música de Manacor, a partir de les 19 h. Serà aquest el quart concert de la temporada de banda i serà sota la direcció d’Òscar Navarro, considerat un dels millors compositors actuals.

Segons avancen des de la Banda, aquest concert oferirà noves propostes musicals i comptarà amb la participació de Raphaël Bleuse al violí, el cor de cambra Ars Antiqua, la soprano Montse Mozo i l’agrupació musical Ntro. Padre Jesús de la Humildad.

La preparació d’aquest concert ha comptat amb l’ajuda inestimable de Francisco Valero-Terribas, fins fa poc director de la Banda Municipal de Palma Simfovents, a qui des de la banda, volen agrair l’esforç que ha fet perquè aquest repte musical quedi a l’alçada que es mereix.

Back To Top
Search