La delegació de l’Obra Cultural Balear de Manacor ha anunciat en una nota de premsa que aquest dissabte acaben la temporada de conferències a Can Lliro amb l’humorista Pere Jota i el seu monòleg “Estic de (molt) mal humor!”.
Segons expliquen en la nota de premsa, en Pere Jota està de mal humor i creu que la principal causa és el fet de ser mallorquí. “I és que la massificació turística, l’arraconament del català i la poca adaptació dels nous ‘inquilins’ de Mallorca fan que la vida a ‘sa roqueta’, pels mallorquins, sigui difícil… Molt difícil”. Amb “Estic de (molt) mal humor” en Pere Jota ens apropa a la realitat de Mallorca des de diferents aspectes i situacions.
Tot plegat serà a Can Lliro aquest dissabte dia 21 de juny a les 20 h. L’entrada és lliure i gratuïta i posteriorment hi haurà sopar amb un menú per el preu de 30€. Si voleu assistir al sopar, cal reserva prèvia.