Pedro Sánchez se n’ha duit un 78 per cent del total dels vots emesos per la militància manacorina, enfront del 19 que ha rebut la presidenta andalusa Susana Díaz i el 2% de Patxi López. A Manacor, han exercit el seu dret a vot 42 dels 54 militants, gairebé un 78 per cent de participació. A la seu manacorina hi han votat també els militants de Petra i Vilafranca.
Pedro Sánchez ha obtingut 33 vots, Susana Díaz 8 i Patxi López, un. Els percentatges de suport són semblants als de les Balears, on Sánchez ha obtingut un 71 per cent dels vots, Díaz un 18 i López un 11.
Núria Hinojosa, portaveu socialista a l’Ajuntament manacorí ha mostrat la seva satisfacció pels resultats i ha afirmat que «ha guanyat la militància a l’aparell», mentre mostrava els seus dubtes previs: «No pensàvem que els resultats fossin tan clars i tan ràpids». Hinojosa ha acabat dient que «a les Balears estam molts contents i ja pensam en el congrés federal».



