El món escolar està remogut al municipi i darrerament hem sentit el malestar de diversos centres i famílies pel mal estat de les instal·lacions educatives. De fet, fa poques setmanes el CEIP Molí d’en Xema feia diverses reclamacions en una polèmica carta als “reis d’Orient de l’Ajuntament”.
Des d’aquest mitjà ens hem posat en contacte amb la Conselleria d’Educació amb relació a les peticions del centre i argumenten que “la majoria de les demandes estan relacionades amb competències municipals” i no dubten a recordar que “tot el que té a veure amb el manteniment del centre depèn de l’Ajuntament”. Així mateix, pel que fa a la Conselleria, la qüestió principal és la climatització. “Recordam que quan es va construir el centre es va instal·lar un sistema que no ha resultat suficient. Per això, la Conselleria està treballant en un Pla de Climatització per millorar les condicions dels centres educatius”.




