Encaram ja la segona quinzena d’agost i això vol dir que s’atraca ja Sant Bartomeu i Sant Agustí. Precisament aquest matí hi ha hagut revolada per Son Instagram i és que el compte d’El Cosso compartia una captura de pantalla simulant el perfil d’X de Vox Balears en què s’hi podia llegir: “Alerta: otro año más, los ultras separatistas pancatalanistas del coso ocupan espacios públicos de todos para lucrarse económicamente mediante la venta ilegal de camisetas propalestina. Os animamos a asistir e impedir este despropósito demencial el jueves 14 a las 19 h en la plaza San Jaime de Puerto Colom (Felanitch)”.
Com hauran pogut intuir els nostres lectors més eixerits, es tracta d’una broma i és que l’organització del Cosso sempre dona el sus a les festes de manera original i humorística. En aquest cas, anuncien que això s’acosta i que aquest dijous es posen a la venda les camisetes de la festa. Alguns usuaris de la xarxa, però s’ho han empassat i hi ha hagut reaccions de tota mena. “Se’ls ha colat Colom, hauria de ser Puerto Palomo” deia un mentre un altre escrivia “Primer premi en màrqueting” i un altre comentava “serà qüestió d’anar a comprar camisetes propalestines a primera hora, no fos cosa que vengui aquesta gent i les compri totes”. Unes hores després, al compte d’Instagram d’El Cosso han compartit la següent publicació:

Després d’aquesta publicació, algun usuari encara comentava que “així com s’expressen els de Vox, ja podia haver estat ben ver”.




