Skip to content

NOTÍCIA

Actuar, cantar, ballar, dirigir… el campus multidisciplinari amb un drac màgic al capdavant

PUBLICITAT

“Els infants s’havien après les cançons només de venir al musical i ens demanaven a veure si les penjaríem”. Aquesta inquietud de centenars d’espectadors que quedaren meravellats amb el musical d’El drac màgic ha tengut aquests dies una fructificació: el primer campus teatral d’El drac màgic, que ha tengut lloc a l’emblemàtic espai del Jordi des Racó.

Maria Magdalena Vives ens explica que “volíem que tot allò tengués una continuïtat i que els infants poguessin participar i viure l’experiència, per això decidírem de fer un campus, una cosa diferent que no s’havia fet mai a la comarca”. Vives explica que durant aquests cinc dies, amb activitats matinals, llevat del darrer dia que allargaren fins a les sis per poder fer una demostració de la feina feta, “hem fet tallers d’interpretació, escenografia, dansa, cant, direcció i dramatúrgia”. Això ha possibilitat que hi hagin participat a banda de la mateixa Maria Magdalena Vives, també Joan Toni Sunyer, Joan Miquel Artigues, Mar Grimalt, Lola Lloberas i Sofia Binimelis, per treballar “les línies mestres del musical”.

“Per poder fer aquesta separació d’assignattures, amb alumnes des de primer de primària fins a quart d’ESO fèiem que els mateixos alumnes triassin l’itinerari que volien durant la setmana i així poder separar els grups per edats, per poder fer una feina més específica amb cada nivell”, explica Joan Toni Sunyer.

Hem cercat l’art total, perquè molts de nins i nines que varen venir al campus, sobretot els més grandets, manifestaren que volen dedicar-se a això, i per dedicar-te al món del teatre i les arts escèniques, has de saber fer moltes coses, no et basta amb una, perquè no hi ha el mercat suficient”, di Sunyer.

Per això també comptaren amb una màster class de la cantant Nina, que va estar tant amb els petits com amb els grans, o amb la interpretació d’una escena per part de Joan Manel Vadell, acompanyat de Berta Costa i Joan Mascaró, els tres protagonistes del musical El drac màgic. Es dona la circumstància que només un dels cinquanta-quatre infants i joves que acudiren al campus no havia pogut veure el musical.

Esperam que aquesta llavor tengui continuïtat, i poder-ho fer un any darrere l’altre”, desitja Joan Miquel Artigues, que també es mostra satisfet de poder “recuperar l’espai del Jordi des Racó com a lloc de colònies i d’esplai, per la proximitat i la facilitat d’accés per a les famílies”.

PUBLICITAT

NOTÍCIES RECENTS

AMB EL SUPORT DE:

PUBLICITAT

Back To Top
Search