El director de l’Escola Federativa Territorial de les Balears, el professor del Dojo Muratore, Ponç Gelabert va ser l’encarregat de dirigir el reciclatge als professors encarregats de poder realitzar les Aules de Formació Permanent de les Balears. Són set professors, dos d’Eivissa i cinc de Mallorca. Són els professors que han estat reconeguts per l’Escola federativa com els preparats per poder formar els alumnes que es vulguin examinar en un futur.
Durant el curs es va repassar els canvis que es realitzaran en el programa d’examen dels primers i segons DAN. Cal destacar que pels pròxims exàmens es realitzaran canvis. La Comissió Nacional de Graus, de la que forma part Ponç, així ho ha valorat.
El professor del club, Llorenç Gayà, també en forma part. Des dels darrers 8 anys tots dos han format la majoria dels judokes que han participat en les Aules de Formació Permanent de les Illes Balears.




