Skip to content

NOTÍCIA

Es posarà en marxa una Zona Cavallista Restringida?

PUBLICITAT

En el darrer ple el representant de VOX a Manacor, Esteve Sureda, pareixia més relaxat i amb bona sintonia que en les imatges dels darrers mesos. La crispació amb l’equip de govern pareixia que donava peu a formes de comunicació un pèl més educades per part dels ultradretans, que es va animar a fer un prec fora dels registrats. Sureda, traslladava la qüestió del tancament del camí de les Bones Dones, situat a la rodalia de l’hipòdrom, en els dies que hi hagi curses per facilitar l’accés de corredors i cavallistes.

El batle responia que ho mirarien i es podia contemplar el tancament en cas que no afectàs residents de la zona i impedís el pas i la mobilitat. Amb ironia encesa i la brometa sempre a mà, el batle tancava el ple proposant de fer una ZCR a la zona.

Què podrien significar les sigles ZCR? Zona Cavallista Restringida? Zona de Cavalls Residents? Zona de Cavallistes Rústics? O Zona de Camins Rurals? I encara ens sorgeixen més dubtes: com seria aquesta nova zona prioritària? Tendrà zones roses per estacionar el carro per temps limitat? Hi podran accedir només cavalls o també cavallistes?

Back To Top
Search