Skip to content

NOTÍCIA

Exitingit un incendi en un habitatge de Manacor

PUBLICITAT

Els Bombers de Mallorca han informat a través d’X de l’actuació avui a Manacor, concretament al carrer de Nadal, per aturar un incendi dins habitatge a Manacor. L’avís s’ha rebut a les 06.10 hores, moment en què s’han activat les dotacions dels parcs de Manacor i Felanitx.

En arribar, els bombers s’han trobat amb un escenari d’alta càrrega de combustible, cosa que va dificultar les tasques d’extinció. Fins al lloc també s’han desplaçat ambulàncies del SAMU 061, així com agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil, que s’han fet càrrec del succés una vegada controlades les flames.

Els Bombers han recordat la importància d’avisar a Serveis Socials o al 112 en cas de detectar una possible situació de síndrome de Diògenes, atès l’alt risc que representa l’acumulació compulsiva d’objectes per a la seguretat de les persones i dels habitatges adjacents. “Els materials acumulats – mobles vells, roba, paper, electrodomèstics o deixalles – poden actuar com a combustible en cas d’incendi” expliquen els bombers des de la xarxa social.

 

 

Back To Top
Search