Skip to content

NOTÍCIA

Manacor acull el primer partit de pretemporada del Palma Fustal

PUBLICITAT

Aquest dilluns de matí ha tengut lloc la presentació del Torneig Ciutat de Manacor – Memorial Miquel Jaume ConectaBalear – THB Hotels, que es disputarà el pròxim divendres 14 d’agost al Poliesportiu Miquel Àngel Nadal, amb entrada gratuïta fins a completar l’aforament. El torneig, organitzat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Manacor, convertirà el municipi en l’escenari del primer partit de pretemporada de l’Illes Balears Palma Futsal, que s’enfrontarà a l’Sporting CP a les 21 hores.

Durant la presentació s’han donat a conèixer tots els detalls d’un esdeveniment que reunirà dos grans referents del futbol sala en un partit que promet un gran espectacle esportiu. A l’acte hi han assistit el batle de Manacor, Miquel Oliver; el delegat d’Esports, Llorenç Mesquida; el president de l’Illes Balears Palma Futsal, Jose Tirado; el CEO de ConectaBalear, Joan Miquel Duran i el director comercial de THB Hotels, Juan Carlos Miralles.

El partit suposarà una cita molt especial, ja que reeditarà la final de la UEFA Futsal Champions League, enfrontant novament el conjunt balear amb el campió portuguès. A més, serà el primer compromís de preparació dels homes d’Antonio Vadillo abans de l’inici oficial de la temporada i de la disputa de la Supercopa d’Espanya.

El Torneig Ciutat de Manacor – Memorial Miquel Jaume ConectaBalear – THB Hotels ret homenatge a la figura de Miquel Jaume -fundador del Palma Futsal- i reforça el vincle entre el municipi i l’esport d’elit, alhora que contribueix a promocionar Manacor com a seu d’esdeveniments esportius de gran projecció.

Llorenç Mesquida, delegat d’Esports, ha destacat l’orgull que suposa per a Manacor acollir un partit del Palma Futsal, especialment tenint en compte els orígens del club: «Tot va començar aquí i, segurament, duim el que és actualment el millor partit del món de futbol sala, és un orgull per a nosaltres.»

Miquel Oliver, batle de Manacor, ha posat en valor el vincle que encara manté el Palma Futsal amb la ciutat on va néixer el projecte: «Agraïm que mai no oblideu els orígens i, en aquest sentit, cal recordar també Miquel Jaume, una persona molt compromesa amb el futbol sala i amb Manacor.»

L’Ajuntament de Manacor convida tota la ciutadania i els aficionats al futbol sala de Mallorca a assistir al Poliesportiu Miquel Àngel Nadal el pròxim 14 d’agost a les 21 h per gaudir d’un partit d’alt nivell entre dos dels grans protagonistes del futbol sala mundial.

PUBLICITAT

NOTÍCIES RECENTS

AMB EL SUPORT DE:

PUBLICITAT

Back To Top
Search