Skip to content

NOTÍCIA

“Octubre essencial” un repte creatiu que es transforma en exposició

PUBLICITAT

La Sala Maüs estrena aquest dissabte a partir de les 18 h l’exposició “Octubre essencial”, un recull de 31 obres creades per l’artista Marilen Adrover que durant cada dia d’octubre, a tall de repte creatiu, es va proposar fer una obra a partir un concepte impregnat d’una mirada profunda i fins i tot espiritual. “A través de formes abstractes, colors simbòlics i composicions que suggereixen moviment, propòs una experiència que va més enllà d’una simple contemplació. Amb aquest treball convid l’espectador a mirar-se internament” explica l’artista en una nota de premsa. Cada obra, diu, neix del desig de provocar una pausa, una reflexió, amb la qual l’observador es pugui reconèixer amb les seves pròpies emocions i pensaments.

Nascuda l’any 1986 a S’Horta, Adrover és una artista amb dedicació completa al món de l’art. Des del seu ofici actual com a tatuadora ha pogut fer-se un nom dins del panorama illenc i també en l’àmbit internacional amb col·laboracions amb estudis de Madrid, Barcelona, Alemanya i França. La seva inquietud artística l’ha duit també a diversificar i experiments amb diferents suports i tècniques però conservant sempre un nexe comú en totes les seves obres: parlar d’ànima a ànima.En la seva etapa actual on explora un vessant pictòric abstracte, podem observar com els conceptes perden la forma figurativa per mostrar la seva essència a través de la forma, el color i la textura.

La inauguració comptarà l’actuació musical de Jordi Penya i Enric Donat i l’exposició romandrà a la sala de Baix des Cos número 35 fins al dia 11 de desembre.

Algunes de les obres que formen part d'”Octubre Essencial”
Back To Top
Search