Skip to content

NOTÍCIA

“Valora, Gaudeix i Suma”, la nova campanya per impulsar el comerç local a Portocristo

PUBLICITAT

L’Ajuntament de Manacor ha presentat aquest dimecres el nou projecte “Valora, Gaudeix i Suma”, una iniciativa que neix per reforçar el comerç local, fomentar la col·laboració entre els establiments de la localitat i consolidar una línia de feina conjunta amb el sector comercial de Portocristo. A la presentació hi han assistit la delegada de Portocristo, Antònia Llodrà; la delegada de Turisme, Júlia Acosta; i la tècnica municipal, Isabel Otero.

Amb el lema “Valora, Gaudeix i Suma”, la campanya vol posar en relleu la importància de valorar els comerços locals i el servei pròxim que ofereixen, gaudir de l’experiència de comprar a Portocristo i sumar sinergies amb la participació activa dels comerciants i la ciutadania.

Durant la preparació de la campanya, la Delegació de Porto Cristo ha elaborat un cens dels establiments comercials de la localitat, que ascendeixen a un total de 280. Com a part de la campanya, es repartiran unes bosses als comerços locals perquè puguin entregar-les als seus clients. A més, els fulletons de la campanya inclouen un plànol amb totes les empreses de Portocristo perquè la gent pugui localitzar-les fàcilment. Els eixos centrals del poble estan marcats i també s’ha incorporat un codi QR per consultar el llistat d’empreses directament al mòbil.

Segons ha explicat la delegada de Portocristo, “amb aquesta campanya volem dir a la gent del poble i als visitants que a Portocristo hi poden trobar tot allò que necessitin.”

La presentació d’avui ha donat el tret de sortida públic al projecte, que continuarà desenvolupant-se durant els pròxims mesos amb l’objectiu de consolidar una xarxa de comerç dinàmica i atractiva per a residents i visitants.

Back To Top
Search