Skip to content

NOTÍCIA

880.000 metres nedats per l’Esclerosi Múltiple

PUBLICITAT

L’Associació Balear d’Esclerosi Múltiple ha celebrat aquest diumenge dia 5 de juliol el Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple. Enguany, la seu central ha estat el Club Nàutic de Portocristo i trenta-dos municipis de Mallorca han participat en aquesta campanya solidària amb la seva adhesió i posant a disposició piscines municipals o espais a platges. A més, quatre municipis més hi ha participat a través de les seves fires i mercats durant aquestes setmanes, afavorint la visibilització de la campanya i de la malaltia.

Després de quasi tres dècades de recorregut, el Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple s’ha consolidat com un esdeveniment solidari de referència amb la participació d’autoritats, representants i societat civil amb l’objectiu de visibilitzar, conèixer i ajudar a millorar la vida de les persones que pateixen la malaltia.

Més de mil persones han participat en els diferents municipis, superant els 880.000 metres, unes xifres històriques que mostren el suport social d’aquesta campanya solidària, on també s’hi han pogut adquirir productes com camisetes, tovalloles, davantals i d’altres productes, la recaptació dels quals anirà destinada en aquesta edició a un projecte d’unitat bàsica d’atenció per a persones amb discapacitat de la Part Forana, que es vol engegar amb seu a Manacor, tal com ha anunciat la presidenta d’ABDEM, Cristina Díaz. Concretament a Portocristo hi han participat 65 persones i s’han comptabilitzat 47.200 metres nedats.

Enguany la seu central del Mulla’t ha estat el Club Nàutic de Portocristo, un espai compromès amb la campanya des de fa anys, on s’ha treballat durant mesos de forma conjunta per tal que l’esdeveniment fos un èxit. Per part del Club hi han assistit el seu president, Bernat Bou; el director, J. Daniel Matamalas, així com altres membres de la seva directiva.

A la seu central s’hi han sumat representants institucionals autonòmics, insulars i locals, destacant la presència de la presidenta del Govern, Marga Prohens; el president del Consell, Llorenç Galmés; la consellera de Salut, Manuela Garcia; el president de l’IMAS, Guillermo Sánchez, a més del batle del municipi, Miquel Oliver, entre d’altres. Per part del Club Nàutic de Porto Cristo, hi han assistit el seu president, Bernat Bou, el director, J. Daniel Matamalas i altres membres de la directiva.

La presidenta d’ABDEM, Cristina Díaz, ha estat l’encarregada d’obrir l’acte, agraint la presència d’autoritats i representants, i destacant la importància de l’associació com a entitat del tercer sector social que treballa diàriament per millorar la vida de les persones amb esclerosi múltiple.

La presidenta del Govern, per la seva part, ha destacat la importància del treball conjunt, de la col·laboració estreta i els projectes relacionats amb el tercer sector social, així com la importància d’associacions com ABDEM per a les persones diagnosticades i les seves famílies.

Posteriorment, les autoritats s’han dirigit a la piscina per realitzar el capfico solidari, i en acabar han gaudit d’un aperitiu oferit per Mallorca Wedding Events.

PUBLICITAT

NOTÍCIES RECENTS

AMB EL SUPORT DE:

PUBLICITAT

Back To Top
Search