Skip to content

NOTÍCIA

El grup de taitxí del Renshinkan finalitza el curs amb una trobada a Sant Salvador

PUBLICITAT

El grup d’alumnes de Taitxí del Renshinkan de Manacor del Club Renshinkan amb el mestre Josep Pérez ha celebrat el seu final de curs amb una trobada conjunta amb els alumnes de Taitxí i Chikung de Campos, Felanitx i Santanyí, encapçalats pels respectius mestres, Miquel Monserrat i Maria Marcos.

El Taitxí és una disciplina marcial que es va originar fa molts segles a l’antiga Xina i que combina les tècniques de defensa personal amb la pràctica de moviments fluids, coneguda també com a meditació en moviment. Avui dia, s’ha convertit en una pràctica popular per millorar la salut i l’equilibri físic i mental.

«Per nosaltres, aquest any ha estat un any d’avenços, aprofundiment i consolidació en la pràctica del Taitxí. Ara els dos mesos d’estiu agafam vacances i reprendrem el setembre amb més il·lusió que mai» diuen des del grup d’alumnes.

PUBLICITAT

NOTÍCIES RECENTS

AMB EL SUPORT DE:

PUBLICITAT

Back To Top
Search