Skip to content

NOTÍCIA

Els equips sèniors del Bàsquet Manacor suen les victòries d’aquest cap de setmana

PUBLICITAT

El sènior masculí Càrniques Sunyer – Lab22 va sofrir de valent per tal de sumar la victòria davant el Sa Pobla. Partit molt travat, però emocionant que s’endugueren els de Manacor gràcies a l’encert i a la bona gestió dels darrers minuts del partit. Finalment, un matx que va quedar a casa per 48 a 46. En categoria balear femenina, les jugadores de l’Estacions de Servei Febrer Martí – Comercial Parera derrotaren per 58 a 47 al Jovent d’Alaior i es mantenen, d’aquesta manera, en la lluita de les quatre primeres places del campionat.

També aconseguia guanyar el sènior Forn Ca’n Tòfol dins Sa Pobla per un ajustat 54 a 50. Amb aquesta victòria l’equip continua lluitant a la part alta de la taula. En categoria insular, no va dur tanta sort l’equip sènior Jardines y Limpiezas Ahmed a Àgora Portals, que perdia per 75 a 64.

Cap de setmana intens de partits

No foren només els equips sèniors els qui disputaren partits aquest cap de setmana. Dissabte matí les nines de l’infantil Innovatec Security varen visitar la pista de La Salle de Palma on varen aconseguir una gran i meritòria victòria per 60 a 76. Una vegada acabada la primera volta les jugadores mantenen una gran dinàmica i ho fan en la primera posició de la classificació.

En categoria masculina, gran victòria del D5 Sport Shop, que es mostraren superiors a un bon La Salle de Palma i aconseguint la victòria per 68 a 58. Amb aquesta victòria l’equip continua immers de ple en la lluita per entrar al Campionat de Mallorca.

Per la seva banda, les júniors Bufete Perelló aconseguiren una gran victòria en la categoria interilles davant les companyes de Madre Alberta. Després d’un bon partit de tot l’equip, la victòria quedà a Manacor per un contundent 83 a 53. Per la seva banda, els júniors interilles Pastisseria Ramis – Forn Ca n’Amer varen derrotar a domicili al Sa Pobla per 65 a 85 i lluitenper mantenir-se entre els millors equips de les nostres illes.

En categoria preferent, els cadets Bar El Porrón varen ser superats pel CIDE en un partit marcat per les baixes manacorines. Al final es competí bé, però es perdé per 70 a 65. En cadet, les nines del Construccions Ginard de categoria especial, varen vèncer a les companyes de Sa Pobla en un gran partit per 67 a 55 i les nines del cadet Jardins Son Capó varen vèncer dins la difícil pista del Madre Alberta per 51 a 56. En masculí, derrota contundent del cadet Opticalia Manacor – Home Market a Andratx per 101 a 60 i derrota també dels cadets Restaurant Xinxeram a davant Sa Pobla per 56 a 75. En categoria infantil preferent masculí, els nins del Fusteria Lliteras – Resina – Construccions Pedra Viva varen ser superats pels companys de Sa Pobla per 51 a 66 i els nins del Mallorca Sea Paradise varen vèncer dins Inca per 34 a 57.

En femení, les jugadores de l’infantil Apc Assessoria varen guanyar dins la pista del líder, Andratx, per 59 a 60 i l’equip Aixam Manacor varen guanyar a l’Hispània per 52 a 41. En categoria mini, els minis Ofi-Illa varen guanyar al Llucmajor per 60 a 64 i les nines del mini vermell varen guanyar a Sa Indioteria per 60 a 30. En categoria premini, els nins del Fantasy Park Mallorca varen jugar a casa davant el Sa Pobla i els preminis vermell varen visitar La Salle. En femení, les nines del premini Centre Comercial Complex S’Estació varen visitar a les companyes de Campos.

 

Martina Vallespir convocada amb una selecció de jugadores del 2012

La jugadora manacorina Martina Vallespir, que forma part de l’equip infantil Innovatec Security va ser convocada per formar part d’un combinat de jugadores del 2012 que disputà un partit amb la preselecció balear de minibàsquet. Una gran experiència per Vallespir d’aprenentatge i formació.

Back To Top
Search