Skip to content

NOTÍCIA

Empat a Na Capellera del Manacor amb el campió Mallorca B per tancar la temporada

PUBLICITAT

El subcampió CE Manacor i el campió RCE Mallorca B signaren taules al Municipal de Na Capellera, amb un bon arbitratge de Santiago Ibáñez Martínez, ben assistit per Yeray Alcedo Covas i Sergio Llofriu Jaume.

Partit entre els dos millors equips de la categoria, o el que és el mateix, el campió RCE Mallorca B i el subcampió CE Manacor. L’encontre començà amb el passadís d’honor de rigor. Tots dos equips apostaren pels jugadors menys habituals i, fins i tot, el Manacor d’Miguel Aguado es permeté el luxe de recórrer al planter i donar minuts als joves de la casa, ja que tant Iker com Morales i Gaya disposaren de minuts i en cap moment desentonaren amb el joc de l’equip. Fins i tot estigueren a punt de culminar la remuntada.

Va ser un partit de guant blanc, amb un filial mallorquinista més dominador i amb més control de la pilota, però amb un Manacor que, jugui qui jugui, sempre rendeix a un gran nivell. En definitiva, la millor temporada de la història del CE Manacor, i només queda donar l’enhorabona a tothom, començant per la directiva i el seu president, Sergi Muntaner, que en el seu primer any de mandat ha vist com el primer equip rompia tots els registres possibles amb uns números que quedaran per a la història i deixaran el llistó molt alt.

També l’afició ha estat a l’altura del que l’equip mereixia i, com no podia ser d’altra manera, els jugadors han format un autèntic equipàs que quedarà als annals del CE Manacor, igual que el cos tècnic i el seu míster, Miguel Aguado, ja que bona part d’aquest espectacular campionat és mèrit seu. Cal recordar que va agafar un equip que venia de fer una temporada pèssima, fregant el descens en alguns moments, i amb el que hi havia i els reforços que arribaren, els va ficar dins aquesta dinàmica guanyadora. Si no haguessin tengut el filial mallorquinista com a rival, ara parlaríem del campionat.

Però encara queda el millor i, amb aquest equipàs, tot és possible i es pot continuar somiant amb l’ascens. Ara toca gaudir del que s’ha aconseguit, que ja és molt, i després centrar-se en el play-off, on possiblement el primer rival podria ser el Llosetense, un bon equip que també sembla arribar en un gran moment a aquest final de temporada.

Back To Top
Search