Skip to content

NOTÍCIA

“Les infermeres estan perfectament capacitades per fer gestió sanitària”

PUBLICITAT

El Col·lectiu de Dones de Llevant manifesta la seva queixa sobre el que es deriva una sentència del TSJIB que obliga a cessar a la senyora Neus Salas, pel fet de ser infermera, de la plaça de Coordinadora del Centre de Salut Sa Torre. Una tasca que ha duit a terme des del 2019 amb eficiència i satisfacció per part de tot l’equip.

“Estam davant la defensa per part del SIMEBAL (Sindicato Médico de Baleares) d’un estatus corporativista i allunyat de la realitat. Les infermeres estan perfectament capacitades per fer gestió sanitària” afirmen en una nota des del Col·lectiu.

Per aquest motiu, demanen que l’IB-Salut presenti recurs i no quedi inactiu. “No es pot consentir que un sindicat que, sobretot, fa actuacions de defensa corporativa més que de defensa de la sanitat pública, pugui aprofitar-se d’una norma de dubtosa constitucionalitat i que s’hauria d’haver interpretat d’acord amb la realitat imperant”.

A més del Col·lectiu, a la queixa pública s’hi han adherit el Lobby de Dones de Mallorca i ADIBS (Associació de Dones de les Illes Balears per a la Salut).

Back To Top
Search