No té aturall, aquest Manacor. L’afició està il·lusionada. L’equip il·lusiona. La combinació de joventut i veterania d’aquest equip, la solidesa del projecte esportiu liderat per Miquel Aguado, i la humilitat de saber anar partit a partit, col·loca els manacorins en disposició de convertir-se en la vertadera revelació d’aquesta temporada. De fet, ja ningú recorda un inici de temporada tan estratosfèric com aquest a la Tercera Divisió balear.
Avui el primer equip masculí del CE Manacor jugava a Lloseta, davant el quart classificat de la categoria, un equip que fins avui només havia perdut un partit, per un contundent 5-0 davant el Mallorca B, i que s’havia mostrat inexpugnable dins ca seva.
Els manacorins han sortit d’inici amb Antoni Dols, Sergi Vecina, Fernando Albert, Joan Marí, Bartomeu Amengual, Fernando Expósito, Gerard Alborch, Marco Alarcón, Sito Riera, Nico Rubio i David Riera.
Després d’un temps de tempteig i d’anar i tornar, els manacorins han pogut assentar-se en el camp i fruit del seu domini ha arribat el primer gol, al minut 31, obra de Marco Alarcón. També abans del descans, i per mitjà de Nico Rubio, ha arribat el segon gol manacorí, que deixava molt ben encarat el matx. Tanmateix, els llosetins no volien donar a tòrcer el braç tan fàcilment i marcaven un gol just després de començar la segona part. Els locals s’han espolsat la son de damunt i el matx ha entrat en un moment emocionant. El Manacor, però, ha pogut aprofitar l’obertura de camp que han generat els jugadors de Lloseta i en el minut 66 Bartomeu Amengual marcava el tercer. Alarcón tancaria el cercle en els minuts finals per signar un magnífic 1-4 que permet als manacorins afiançar la primera posició a la taula.
Justament, avui mateix Mallorca B i Penya Esportiva, segon i tercer classificats respectivament, jugaven plegats i el seu matx ha acabat amb victòria dels petits mallorquinistes, que continuen a dos punts, a tir de pedra dels de Miquel Aguado. En canvi, la Penya Esportiva tot i que continua tercera, ara ho fa ja a cinc punts dels manacorins. La setmana que ve visita Na Capellera un altre bon equip, l’Inter Eivissa, setè a la taula, amb un còmput global de 5 victòries, 2 empats i 5 derrotes.




