L’Associació de Veïns de Cala Morlanda fa pública un any més la programació dels «Dijous Culturals Morlanders». Aquesta iniciativa es duu a terme gràcies a l’esforç dels membres de la Junta Directiva de l’Associació juntament amb la col·laboració de l’Ajuntament de Manacor i l’Obra Cultural Balear per oferir un programa cultural variat a aquest indret del municipi.
Després de l’èxit de l’edició anterior, en què es van recuperar aquests històrics actes culturals, l’associació fa una aposta ferma per la seva continuïtat. L’objectiu principal de la iniciativa és garantir que la cultura pròpia continuï ben viva, dinamitzant i oferint un punt de trobada per als veïns i visitants. «Des de l’Associació de Veïns de Cala Morlanda volem continuar amb el compromís de continuar treballant i lluitant perquè la nostra cultura no es perdi» expliquen en una nota de premsa.
La programació començarà dia 2 de juliol amb l’espectacle de dansa dirigit per Camelio Mejías i Marga Salas, «Creació 2.26». Posteriorment, dia 9 hi haurà concert de jazz a càrrec de Nòmades, banda formada per Jan Tugores, Martí Tugores i Martí Huguet.
Dia 15 de juliol tendrà lloc el contacontes «La terra del Myotragus» a càrrec de Sebastià Adrover i el dijous 23 de juliol hi haurà sessió de curtmetratges.
Finalment, la programació es tancarà dia 30 amb el Recital poètic en femení a càrrec de Cecília Navarro, Laia Malo, Aina Riera i Antonina Canyelles.




