skip to Main Content

L’Ajuntament engega un servei d’atenció a la ciutadania a través de WhatsApp

CpC

L’Ajuntament de Manacor ha informat aquesta setmana sobre un nou Servei d’Atenció Ciutadana a través de WhatsApp. Aquest servei substitueix l’aplicació per a comunicar incidències que es va posar en marxa a principis de mandat i que “no va donar els resultats que s’esperaven”.
El Servei d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Manacor funciona amb el número de WhatsApp 674 03 59 21. Una vegada l’usuari ha gravat aquest contacte al seu telèfon, ja pot escriure al servei, on li apareixerà un menú amb els diferents apartats com pregunta al batle, informació municipal, bústia de la ciutadania o comunicació d’incidències entre d’altres.
Segons expliquen des de la instiució a través d’una nota de premsa, l’apartat d’informació municipal s’anirà actualitzant i mitjançant l’apartat pregunta al batle, aquest podrà rebre missatges directament dels ciutadans.
Pel que fa a la Comunicació d’incidències, aquest sistema també permet indicar l’adreça, explicar la incidència, enviar fotografia i geolocalització. Una vegada enviades, les notificacions arribaran al departament corresponent perquè siguin tramitades i solucionades.
Finalment, la Bústia de la ciutadania és un espai on fer consultes i suggeriments. Així mateix, actualment el Servei també té un apartat d’informació sobre la pandèmia de la Covid-19 a les Illes Balears.
Aquesta iniciativa es tracta, segons afirmen des de l’Ajuntament “d’una passa més per acostar l’administració a la ciutadania” i l’Ajuntament anima la ciutadania a fer servir aquest nou Servei i que es faci servir de manera responsable, correcta i seriosa.

Back To Top
Search