Skip to content

NOTÍCIA

Majorica estrena botiga a Miami i anuncia que patrocinarà els equips femenins del CE Manacor

Entrevistam Didier Grupposo, director general de la perlera, que ens avança els seus projectes futurs.

Des de quan sorgeix el projecte d’expansió de la marca als Estats Units?
El projecte comença el gener d’aquest any, quan l’empresa decideix emprendre una expansió pels Estats Units. Després de visitar diversos centres, vàrem arribar a un acord amb l’Aventura Mall, que és el tercer centre comercial més gran dels EUA. Aquest centre té la particularitat que s’hi venen marques com Louis Vuitton, però també Zara, i nosaltres, a Europa, no estam acostumats a tenir en un mateix espai les marques de luxe i les de fast fashion.

I per què us heu decidit a obrir la botiga a Aventura, Miami?
Pensa que al nostre web tenim les dades dels visitants i dels compradors d’arreu del món, així que és relativament fàcil fer un estudi. El nostre mercat natural és Texas, Florida, Califòrnia… el que no farem, de moment, és obrir una botiga a Chicago, per exemple. Miami té un altre avantatge claríssim, i és que és un territori mixt, amb moltíssima població d’origen hispà, i això ens ajuda molt.

Hi ha hagut qualque novetat exclusiva lligada a l’obertura?
No hi ha hagut cap peça estrenada per a l’ocasió, però el que vàrem fer va ser una desfilada de moda i vaig aconseguir dur na Maria Jaume [cantautora indie lloritana] perquè hi actuàs. Va ser graciós perquè la gent venia i em demanava “en quin idioma canta?”. El que volia era visibilitzar la nostra cultura allà.

Preveieu obrir més botigues arreu del món?
De moment, hem d’esperar uns mesos per a veure com ha anat la cosa. Primer de tot hem de saber qui ens compra, com compra, què compra, per què… Llavors, si és un èxit, ja mirarem d’expandir-nos encara més. Si no, caldrà fer ajustaments en la proposta.

Quins altres objectius té Majorica de cara a la temporada que ve?
Una novetat important és que serem patrocinadors dels equips femenins del Club Esportiu Manacor. Fa mig any va contactar amb nosaltres el president del club i, tot d’una, no ho vèiem clar, perquè som una marca de moda i no solem fer coses relacionades amb l’esport. Però finalment, després d’una certa insistència per part del club, vàrem decidir que els patrocinaríem, però només els equips femenins. I me sorprèn i m’agrada molt veure que al món comencen a evolucionar les idees: les dones comencen a jugar a futbol, poden estar federades, arribar a nivells professionals, i, en paral·lel, hem observat que homes joves comencen a dur joies amb perles.

PUBLICITAT

Back To Top
Search