El procés de selecció de monitors, directors i coordinadors estarà obert fins al 31 de març i es preveu que necessitaran cobrir un total de 45 places repartides per tots…

Neix ‘Cecília’, una marca feta per i per a skaters
Matíes Adrover i Esteve Femenias varen començar a comercialitzar camisetes i dessuadores amb dissenys propis el passat 15 de gener. Tot i que el projecte es troba encara als seus inicis, ja pensen a ampliar els productes.
Els manacorins Esteve Femenias i Matíes Adrover han creat ‘Cecília’, una marca de roba amb una forta empremta skater. De moment, han tret dessuadores i camisetes de màniga curta, però tenen planejat incorporar més productes a curt – mitjà termini. Aquestes peces varen sortir al mercat el passat 15 de gener i es poden trobar a dues botigues especialitzades de Palma, Shine i Devil.
S’han involucrat en aquesta aventura de manera gairebé espontània. “Tot va començar perquè gravàvem vídeos i els anàvem penjant a Internet”, explica Adrover. I afegeix que “ho feim per fer qualque cosa més que no quedar i gravar, això li dona més sentit”. A més a més, tal com comenta Femenias, “la moda és una cosa que compartim i ens agrada; sempre havíem pensat que seria mel poder fer el nostre disseny i patró”.
I a la relació entre les gravacions i la roba la trobam en els dibuixos que estan serigrafiats damunt la tela. “Hem intentat utilitzar imatges recurrents als vídeos, és un reforç per donar-los sentit”, diu Adrover, que s’encarrega del disseny. Amb tot, Femenias detalla que un disseny és “el frame d’una verge girat amb mapa de bits” i l’altre “una mà que atura una gravadora”.
Importància dels vídeos
Els enregistraments són el bessó de ‘Cecília’ i aquests també serveixen per promocionar-se, per la qual cosa necessiten tenir un grup d’skaters que serveixin de models i que promocionin la marca. De fet, la idea que tenen és anar presentant la gent que forma part de l’equip mitjançant els vídeos que publicaran pròximament.
A més a més, es varen decidir a posar en marxa ‘Cecília’ arran de l’èxit del darrer vídeo penjat a xarxes. Igual que la resta, va ser gravat i editat per Femenias, qui en aquesta ocasió tenia pensat donar “importància a la gent que viu al lloc que on anam a patinar” i utilitzar “la cançó Cecília de Tarta Relena”. I d’aquí el nom.
Més productes
La idea inicial de Matíes Adrover i Esteve Femenias era fer calçons. Ara bé, la varen abandonar perquè és una peça complicada i mala d’aconseguir per ara.
Tot i això, ja pensen a ampliar el nombre de productes de la seva marca. “El pròxim que volem fer són taules, la nostra idea és fer la fusta, triar un patró, fer el gràfic i posar-li a damunt”, assegura Femenias. A més, Adrover comenta que els fa ganes que això sigui “una col·laboració amb algú altre”.